איטום קירות חיצוניים: הבסיס לדירה שלנו

כאשר אנחנו מדברים על קירות הבית אנו מדברים על המבנים שעליהם נשענים כל יסודות הבית, כמו כן מעבר לעובדה כי קירות הבית מחזיקים ותומכים את שלדי הבית בצורה יש להם עוד שימוש נוסף – מטרת הקירות היא לספק לנו מבנה אטום ומבודד מכל המתרחש בחוץ, כמו כן ברבים מן המקרים אנו נרצה שהקיר יהיה פונקציונאלי ואף יכיל אלמנטים אקוסטיים שונים.

כאשר אנחנו מדברים על איטום קירות חיצוניים אנו מדברים על הבסיס לדירה שלנו היות ואיטום לא מקצועי או חוסר איטום יכול לגרום לנזקים לא קטנים בבית, כגון סדקים ונימים אשר יחדירו מים ורטיבות לתוך חלל המבנה ולפגיעה בתשתיות ואיכות החיים של בעלי הבית.

מה הם סוגי האיטום הנפוצים בשוק כיום?

כאשר אנחנו מדברים על איטום קירות חיצוניים אנו רואים לא מעט סוגי שונים של חומרים, בין החומרים ניתן לראות חומרים אשר נמצאים בשכיחות גבוהה יותר וכאלו שיש להתאים אותה בהתאמה אישית לפרויקטים מיוחדים. בין סוגי האיטום הנפוצים בשוק ניתן לראות:

איטום אפוקסי

חומר האפוקסי הוא אחד מהחומרים הפופולריים ביותר בעולם הבניה, אנו רואים לא מעט בעלי מקצוע וחברות בוחרות לאטום ולצפות יחד עם החומר לא מעט מבנים, קירות חיצוניים, כבישים ועוד. מדובר באחד החומרים המבודדים הטובים ביותר בעל אטימות גבוהה ויכולת עמידה במים – כתוצאה מכך אנו רואים את החומר מצוי כברירת מחדל בלא מעט בריכות שחייה ומאגרי מים.

איטום צמנטי

גם כאן אנו מדברים על אחד החומרים השכיחים ביותר בעולם עיצוב הפנים והחוץ, חומר זה משמש ברוב המקרים לאיטום של חללים פנימיים בבית אך באותה הנשימה משמש גם לאיטום חוץ. קיימים לא מעט חומרי איטום צמנטים, חלקם מצטיינים בגמישות ואילו אחרים ממש לא – יש להתאים לכל מקרה את החומר הטוב ביותר עבורו.

איטום קריסטלי

כאשר אנחנו מדברים או נשמע בעלי מקצוע מדברים על איטום קריסטלי אנו נבין שמדובר במבנה בו אנו צריכים לתת דגש לא קטן לעניין הלחות, רטיבות וחדירה של מים לחלל. מדובר בחומר איטום אשר מכיל לא מעט חומרים אשר בתהליך כימי הופכים לקריסטלים אשר אוטמים את פני השטח בצורה טובה. מדובר באחד החומרים החזקים ביותר לשימוש נגד מים.

איטום סילר

סילר הוא למעשה חומר מתקדם בעל יכולות עמידות אל מול נזקי הטבע, מים, נוזלים, שמנים ואל מול חומרים כימיים שונים איתם הוא בא במגע. החומר דוחה את כל החומרים אשר מגיעים איתו במגע ומעניק בטיחות מירבית לקירות הבית והחוץ. מומלץ ליישום על משטחי אבן טבעית כגון שיש, אבן כורכר, אבן ירושלמית וכו'

איטום פולימרי

איטום זה נחשב לאחד האיטומים השכיחים ביותר בעולם עיצוב הפנים והחוץ, מצד אחד חומר זה בעל עמידות גבוהה ויכולת דחייה של מים, רטיבות ונוזלים מה שנותן ללקוח ליהנות מאטימות גבוהה, אך מצד שני מדובר בחומר חזק אשר ניתן בעזרתו לצפות את הקירות והגגות ולתת שקט לתווך ארוך.

בוא זמנית ניתן להוריד את הטמפרטורה של חלל המבנה ע"י יישום חומר (פולימרי לבן) ביצוע נכון של חומר זה יכול להוריד לפחות ב18% את החום התקרה של המבנה בכך לתת פתרון פרקטי לחום אשר קיים בקומה העליונה של המבנה. כמו כן קיימים עוד לא מעט סוגים שונים של איטומים איתם בעלי מקצוע משתמשים בהתאמה לצרכים רבים – איטום פוליאורטויני, איטום סיליקון, איטום בטומני, אלסטי ועוד רבים וטובים אחרים.

מה היא העלות של איטום קירות חיצוניים?

למען האמת מדובר בשאלה מאוד כללית, כמו להיכנס לחנות בגדים ולשאול – "כמה עולה בגד?" מחיר איטום קירות חיצוניים תלוי בעשרות משתנים שונים – סוג האיטום, השטח בו יתבצע האיטום, כמות החומר הנדרש, זמן העבודה, ניסיון ומוניטין של נותן השירות ועוד. לכן, כאשר אתם מעוניינים לבצע איטום קירות חיצוניים אנו מציעים לכם להזמין בעל מקצוע לביתכם אשר יאמוד מה היא העלות המשוערת של הפרויקט.

איטום קירות חיצוניים: התחדשות עירונית ועבודה בגובה

כיום בישראל ניתן לראות לא מעט בניינים ומבנים אשר קיימים למעלה מעשרות שנים, לעיתים אף לכיוון המאות. בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38 אשר מטרתם לחזק מבנים קיימים. נזקי לחות, מזג האוויר, הזמן בו הדירות נמצאות על פני השטח ללא טיפולי תשתית ולעיתים בנייה רשלנית יכולים להוות בעיה לא קטנה לקירות המבנים.

לא מעט מן הפרויקטים והקירות נמצאים בגובה(קירות התומכים את הבניין לדוגמא) ולכן יש צורך בעבודה לגובה. עבודה בגובה היא מלאכת מחשבת של ממש ודורשת מן בעל המקצוע הסמכות והיתרים מיוחדים לשם ביצוע עבודות בגובה. B.I Project בעלת כל ההיתרים לשם עבודה בגובה מטעם משרד העבודה.

כיסוי ביטוחי לאורך כל התהליך ועד סופו

כיום קיימים לא מעט בעלי מקצוע ונותני שירות אשר עושים איטום קירות חיצוניים, יחד עם זאת מדובר במלאכה לא פשוטה ובהתנהגות לא נכונה עם המבנה וללא הבנה וידע מקיפים ניתן לעשות לא מעט טעויות אשר מתגלגלות בסוף היום אל הלקוח. חברת B.I Project נותנת כיסוי ביטוחי מלא מהשלב הראשוני של התהליך ועד השלב הסופי על מנת להעניק ללקוחותינו תחושת בטיחות מקסימלית לאורך כל התהליך.

איך לבחור בעל מקצוע לשם איטום קירות חיצוניים?

בחירת בעל מקצוע לשם איטום קירות חיצוניים היא מלאכה לא פשוטה, אך יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות אליהם תצטרכו להתייחס:

ניסיון

כאשר אנחנו מדברים על עבודות איטום יש חלק חשוב מאוד לניסיון ולידע של בעל המקצוע, בדקו מה הוא הניסיון של אותו בעל מקצוע, האם עשה פרויקטים כאלה בעבר ופגשו אפיון מלא לפרויקט שלכם.

בעלת אישורים לעבודה בגובה

לא מעט מן עבודות האיטום נעשות בגובה, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים בעלת כל האישורים הרלוונטיים לשם עבודה בגובה: אישור משרד העבודה לעבודות בגובה במקרה הזה.

המלצות

איך אפשר לוותר על המלצות? דרך חיפוש קטן בגוגל תוכלו למצוא לא מעט המלצות אודות בעלי מקצוע שונים, כמו כן גם ברשתות החברתיות. אנו ממליצים לכם לבקש גם מן נותן השירות את האפשרות לדבר עם מספר מחוג לקוחותיו על מנת לשמוע על איכות השירות, זמני העבודה ועל העמידות לאורך זמן. ( נשמח לתת המלצות מכלל לקוחותינו לכל דורש)

שילוב פעולה עם גורמים מקצועיים נוספים

המפתח להצלחה הוא שילוב פעולה עם גורמים מקצועיים נוספים, בדקו כי בעל המקצוע שלכם עובד בצורה שוטפת אל מול משרדי אדריכלים, מעצבי פנים וחוץ ואף פקחי בנייה מהמובילים בתחום אשר יעזרו לו לבצע את העבודה בצורה נכונה, יעילה והכי חשוב – בטיחותית!

עמידה בלוחות זמנים

לוחות זמנים פוגשת גם לקוחות עסקיים וגם לקוחות פרטיים, אף אחד לא אוהב שהבית שלו הופך לאתר בניה, כמו כן מנהלי פרויקטים ויזמים לא אוהבים לא לעמוד בזמנים מאחר והם צריכים לתת לא מעט תשובות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. בדקו כי החברה מתחייבת לעמוד בלוחות זמנים תוך כדי עמידה באיכות ללא פשרות.

איטום קירות חיצוניים: B.I Projects הבחירה הטבעית שלך

כמו שכבר הצלחתם להבין איטום קירות חיצוניים היא מלאכה לא קלה במיוחד אך אם עושים אותה בצורה נכונה וביסודיות לא אמורות להיות בעיות כלל. חברתנו בשנים האחרונות ניהלה עשרות פרויקטים הן במגזר הציבורי והן במגזר העסקי ולמעשה עונה על כל "הפרמטרים" של בחירת בעל מקצוע. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. בוחרים נכון, בוחרים B.I Projects