שדרוג נכסים בקיסריה

קיסריה נחשבת לאחת מן הערים הטובות לחיות בהם בישראל כבר מזה כמה עשורים. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה במודעות בקרב לא מעט משפחות, זוגות ואף משקיעים אשר מבינים את החשיבות והקשר בין שדרוג נכסים בקיסריה לבין עלייה משמעותית באיכות החיים ואף מעלה באופן ניכר את ערכו של הנכס. אנו מאמינים כי שדרוג נכסים הוא עולם שלם אשר צריך להתבצע יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום, בעזרת שדרוג נוכל לקחת את הנכס שלנו ולשדרג אותו הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית תוך כדי שאנחנו לא מתפשרים על השפה העיצובית ו"האני מאמין" שלנו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של B.I.Project פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מה העלות של שדרוג נכס בקיסריה?

אנשים רבים שואלים ותוהים כמה יעלה להם שדרוג נכסים בקיסריה, למעשה מדובר בשאלה שאי אפשר לענות עליה ברצינות. אנו אוהבים להשוות את זה לכניסה לקניון לאחת מן חנויות הבגדים בשאלה "כמה עולה חולצה?", 

אנחנו מקווים שהבנתם אותנו ואנחנו לא צריכים להסביר. כאשר אנחנו אומרים שדרוג נכסים בקיסריה אנשים ישר מקשרים את זה ליוקרה ולא מעט כסף אשר הם צריכים להוציא לשם השדרוג יחד עם זאת בניגוד למה שאנשים רבים חושבים ניתן לשדרג כל נכס בקיסריה בהתאם לתקציב אישי מוגדר מראש – כך שכל אחד יכול בכל מקום ובכל זמן לשדרג את הנכס שלו אלפי מונים. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, את התקציב שלכם ויציע לכם את תכנית העבודה שלו.

באילו מקרה נרצה לעשות שדרוג נכסים בקיסריה?

שדרוג נכסים ככלל לצד שדרוג נכסים בקיסריה בפרט הוא עולם שלם אשר דורש התייחסות מקצועית וקפדנית. לא מעט אנשים תוהים מה הם הזמנים בהם אנו נרצה לשדרג את הנכס שלנו. למעשה אנו אוהבים לחלק את שדרוג הנכס ל – 2 מטרות עיקריות:

  • שדרוג נכס למטרות פרטיות – אף אחד מאיתנו לא רוצה להישאר מאחור, ככל וניתנת האפשרות לשדרג את איכות החיים שלנו אנחנו נהיה שם. בעזרת שדרוג נכסים בקיסריה ניתן לקחת את הנכס שלנו ולהצעיד אותו אלפי מונים קדימה תוך כדי שאנחנו מוסיפים חללים חדשים, מעדכנים ומעצבים חללים קיימים ולא מתפשרים בשום צורה על עיצוביות ופונקציונאליות.
  • שדרוג נכס למטרות השקעה – אחד העולמות הגדולים ביותר כיום הוא עולם הנדל"ן, אנו רואים לא מעט אנשים אשר רוכשים דירות לשם השכרתם ומכירתם במחיר גבוה יותר מערך השוק. דרך שדרוג נכסים ניתן לקחת את הנכס שבבעלותכם לשדרג אותו הן מבחינה עיצובית, הן מבחינה פונקציונאליות ותשתיות ולהעלות בצורה ניכרת ומשמעותית את ערכו. למעשה, 
  • בהשקעה של סכום זעום אפשר להגיע לאחוזים גבוהים של רווח – וכל זאת באמצעות שדרוג נכסים בקיסריה.

שדרוג נכס בקיסריה

טיפים לבחירת בעל מקצוע לשדרוג נכס בקיסריה:

כאשר אנחנו מדברים על שדרוג נכסים קיסריה אנו מדברים על עולם שלם אשר צריך התייחסות מקצועית, דקדקנית וקפדנית של בעל מקצוע המתמחה בתחום. אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע ולראות לא מעט בעלי מקצוע ולפעמים ניתן ללכת לאיבוד בתוך כל ההיצע הזה. יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם:

  • ניסיון ותק ומוניטין של בעל המקצוע – כאשר אנחנו בוחרים בעל מקצוע לשם שדרוג נכסים קיסריה אחד הדברים המרכזיים והחשובים ביותר אותם אנו נרצה לבדוק הוא הניסיון לצד המוניטין והותק של אותו בעל מקצוע. אנו מכנים אותם "המשולש הקדוש", משולש זה עוזר לנו לקבל אינדיקציה לגבי פועלו של בעל המקצוע, מספר הפרויקטים בהם הוא לקח חלק, הניסיון שלו ואף יכולת קבלת ההחלטות שלו. כאשר אנחנו עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ו-ותק בתחום אנו יכולים לקחת נשימה אחת ארוכה וצעד אחד אחורה מאחר ואנו יודעים כי יש פה בעל מקצוע אמיתי ומיומן שעומד מולנו אשר יודע לתת פתרונות בזמן אמת גם למכשולים העלולים להגיע.
  • חוג לקוחות – אנו מאמינים כי חוג הלקוחות של בעל מקצוע אומר עליו לא מעט, אין זה משנה אם אנחנו מדברים על לקוחות פרטיים ו/או שיתוף פעולה עם חברות ועסקים גדולים. כמו כן, היינו ממליצים לבדוק כי בעל המקצוע ביצע כבר עבודות בעבר בסביבת המגורים שלכם ויודע את אופייה.
  • האינטואיציות שלכם בול במקום – אנו אף פעם לא ממליצים לסגור עסקה על סמך שיחת טלפון ו/או אתר אינטרנט מרשים. בקשו להיפגש עם בעל המקצוע איתו אתם רוצים לעבוד, תכירו אותו, תשאלו אותו שאלות ותנו לו להכיר אתכם. במהלך השיחה תנסו לדלות כמה שיותר מידע על פועלו ועל מי הוא בעצם האדם שעומד מולכם. אם יש לכם ספק ולו הכי קטן לגבי האדם שעומד מולכם אנו ממליצים לכם להמשיך הלאה אל בעל המקצוע הבא. אין זה משנה אם האינטואיציות שלכם נכונות או לא, הם שלכם – ואין סיבה שתעשו משהו שאתם לא מרגישים שלמים איתו.
  • כיסוי ביטוחי מלא – בנינו, אף אחד לא אוהב להשקיע סכום בלתי מבוטל של כסף לשם שדרוג הנכס ואז למצוא את עצמו משלם עוד סכומים נכבדים של כספים בשלבים שונים במהלך השדרוג. בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים מעניק כיסוי ביטוחי מלא משלב האפיון והשלד ועד גמר המלאכה. בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין יסתכל עליכם בפליאה אם תשאלו אותו את זה מאחר ומדובר במוצר צריכה בסיסי לכל דבר ועניין.
  • עבודה עם כל האישורים הרלוונטיים – בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים מחזיקים בכל האישורים לצד כל ההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם. כאשר אנחנו מדברים על אישורי חובה אנו מדברים על – אישור עבודה בגובה מטעם משרד עבודה, אותו קבלן נמצא ברשם ופנקס הקבלנים, תעודות, הכשרות וקורסים אותם הוא עשה לצד השתלמויות בתחום. כל אלו יעזרו לכם להבין כי אתם עובדים אל מול איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין אשר יש לו אישור להתעסק בתחום.
  • תיק עבודות – שדרוג נכסים קיסריה הוא עולם שלם, אנו ממליצים לכם לבקש תיק עבודות של אותו אדריכל איתו אתם רוצים לעבוד. בעזרת תיק עבודות תוכלו לראות את השפה העיצובית של אותו אדריכל ואף את השינויים אותם הוא עשה בדירה.
  • עובד עם אנשי מקצוע מהתחום – אנו מאמינים כי לכל דבר יש איש מקצוע מומחה בשבילו, בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים עובד עם אנשי מקצוע מובילים ואיכותיים מן התחום. בין אנשי המקצוע הפופולריים – אדריכלים, מעצבי פנים, פקחי בנייה ושאר נותני שירות אחרים.

שדרוג נכסים קיסריה: מה הם המלאכות שנעשות?

כאשר אנחנו מדברים על שדרוג נכסים קיסריה אנו מדברים על מספר רחב של מלאכות הנעשות בהתאמה אישית ובתפירה ללקוח. יחד עם זאת בין המלאכות אותן אנו יכולים לראות:

  • שיחת אפיון והיכרות עם האדריכל ואנשי המקצוע שלו
  • עיצוב בהתאמה אישית לאפיון ולצרכי הלקוח
  • עבודה יצירתית ומסוגלות לשינויים תוך כדי תנועה
  • הדמיה
  • עבודות אינסטלציה
  • עבודות תשתית שונות ומגוונות
  • עבודות חשמל
  • עבודות צבע
  • עבודות ריצוף
  • עבודות טיח
  • עבודה יחד עם בעלי מקצוע מן השורה הראשונה – פקחי בנייה, אדריכלים ומעצבי פנים

מדוע לבצע שדרוג נכסים בקיסריה עם B.I.Projects?

אם חיפשתם אחר שדרוג נכסים בקיסריה אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם. כאשר אנחנו מדברים על שדרוג נכסים בקיסריה אנו מדברים על עולם שלם אשר דורש התייחסות מעמיקה, קפדנית, יחס אישי וחם והבנה מלאה של המלאכה. B.I.Projects בהנהלתו של איתי בכר מתמחה בשדרוג נכסים בקיסריה ונחשבת לאחת החברות המובילות, העכשוויות והעדכניות ביותר בעולם השיפוצים. יחס עם ניסיון של למעלה מ – 15 שנים, יחס אישי וחם ומקצועיות בלתי נגמרת הפכנו לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל לצד לקוחות עסקיים ובעלי מקצוע מן התחום.

אנו מאמינים כי כל שדרוג נכסים מתחיל לא רק באהבה לעולם השיפוצים ועיצוב הפנים אלא גם לאנשים, אנחנו אוהבים אנשים ועם הגישה הזו אנו מגיעים כל יום לעבודה. החברה שלנו עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע רבים מן התחום – אדריכלים, מעצבים ופקחי בנייה מן השורה הראשונה ומספקת עבורכם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. כמו כן אנו נותנים לכם את האפשרות ליהנות מכיסוי ביטוחי מלא משלב השיחה הראשונית והאפיון ועד גמר המלאכה – ככה זה שאתה פשוט בטוח בעבודה שלכם.

אמרתם שדרוג נכסים קיסריה – אמרתם B.I.Projects

מחכים לשיחה.