שיפוץ דירות יוקרה

אם הגעתם לכאן אנו מאמינים כי אתם מחפשים אחר בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום שיפוץ דירות יוקרה. בשנים האחרונות אנו רואים מודעות עולה בקרב לא מעט משקי בית בעולם המערבי ובישראל אשר מחפשים אחר דירות יוקרה, כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ דירות יוקרה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת ניסיון ומוניטין לצד מקצועיות ואיכות ללא פשרות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לשיפוץ דירות יוקרה – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

דירות יוקרה – לא רק לעשירון העליון

כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ דירות יוקרה אנשים רבים מקשרים את זה כאל מוצר המיועד אך ורק לשכבות אוכלוסייה מסוימות או איך שאנחנו אוהבים לקרוא להם בניב השכונתי "העשירון העליון". יחד עם זאת, היינו רוצים לנפץ מעט את המיתוס הזה מאחר ולא מדובר "במוצר צריכה" של העשירון העליון. אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי מרבית הלקוחות שלנו הם אנשים מהשורה הראשונה אשר רוצים לקחת את הדירה שלכם צעד אחד קדימה ולהפוך אותה לדירה יוקרתית, ממירה, אלגנטית תוך כדי עלייה משמעותית ברמת איכות החיים. לא צריך להיות חלק מן העשירון העליון על מנת לשפץ ולעצב דירת יוקרה, למעשה מדובר בשירות אשר נמצא בהישג יד של לא מעט משקי בית בישראל.

מהי העלות של שיפוץ דירת יוקרה?

כמו שכבר אמרנו לפני, שיפוצי בתי יוקרה מצטיירים לנו כמלאכת מחשבת של ממש וכמוצר "לא מושג" יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על בתי יוקרה אנו מדברים על עולם עיצובי שלם המאפיין בתוכו לא מעט מוצרים. למעשה, כל בן אדם יכול להפוך את הדירה שלו ו/או חללים ממנה ליוקרתיים בהתאם לתקציב האישי שלו. מה שהופך את מלאכת השיפוץ לקלה ונגישה הרבה יותר מאחר ואתם האחראיים על התקציב אותו אתם מפקידים לשם הפרויקט.

שיפוץ דירות יוקרה בהתאמה אישית:

אנו מאמינים כי לכל אחד יש חלום, יש את אלו שהחלום שלכם מתבטא בעולם הקריירה, יש את אלו עם החלומות המשפחתיים יותר, יש את אלו שחולמים על דירת יוקרה עיצובית, מודרנית ולא מתפשרת. אנו לא יודעים מה הם כל החלומות שלכם אך אנחנו בטוחים כי חלום אחד אנחנו לבטח יודעים – אתם מעוניינים לשפץ דירת יוקרה ולשפר פלאים את איכות החיים שלכם. אנחנו מאמינים כי דרך עבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום שיפוץ בתי יוקרה תוכלו להפוך את החלום שלכם לכדי מציאות – אתם לא חושבים שהגיע הזמן להפוך את החלום למציאות?

מה הם השירותים הניתנים בהליך שיפוץ דירות יוקרה?

כאשר אנחנו מדברים על השירותים הניתנים במסגרת עבודה עם אדריכל המתמחה בשיפוץ בתי יוקרה אנו רואים לא מעט שירותים, יחד עם זאת השירותים ניתנים בהתאמה אישית ובתפירה מלאה ללקוח ולצרכים שלו. אם נצטרך לגעת בכלליות בשירותים אותם אתם מקבלים:
• עיצוב בהתאמה אישית לצרכים שלכם
• אפיון מלא
• הדמיה
• עבודות גבס
• עבודות אינסטלציה
• עבודות תשתיות וחשמל
• מלאכת עיצוב פנים
• עבודה עם בעלי מקצוע נוספים – פקחי בנייה, אדריכלים, מעצבים
• עבודות ריצוף
• עבודות צבע
• עבודות טיח
אלו הם רק על עובי הקורה השירותים אותם אתם מקבלים במסגרת עבודה עם אדריכל המתמחה בשיפוץ בתי יוקרה.

לא חייב את כל הבית: עיצוב חללי יוקרה

לא מעט אנשים לא רוצים לעצב את כל הבית עיצוב יוקרתי אלא לבחור מספר חללים שונים ולתת להם תחושה של יוקרתיות תוך כדי העלאת איכות החיים בצורה ניכרת – בין החללים הפופולריים אנו רואים את סלון המשפחה, חדרי השינה של ההורים, מקלחת, שירותים ולעיתים אף את החצר החיצונית של הבית. כאשר אתם מעצבים חללי יוקרה אתם יכולים לבחור בכל עת להתמקד בחלל אחר ובעת הצורך להמשיך לחללים נוספים.

כיצד לבחור בעל מקצוע לשיפוץ דירת יוקרה?

אם הגעתם לכאן אתם מחפשים אחר בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום וסביר להניח שאתם לא מוכנים להתפשר בשום צורה. עבודת שיפוץ חובבנית וחסרת ניסיון עלולה לגבות מכם מחיר לא קטן בדוגמה של זמן, משאבים, כסף ולא מעט עוגמת נפש – לכן יש חשיבות בבחירה של בעל מקצוע נכון. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את בעל המקצוע הנכון והטוב ביותר עבורכם:


בעל מוניטין, ניסיון ו-ותק בתחום – למעשה מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הקשור לשיפוץ בתי יוקרה ושיפוץ בתים ככלל, עלינו לבדוק כי בעל המקצוע אשר אנו מזמינים לבצע את המלאכה בבית שלנו הינו בעל ותק, ניסיון ומוניטין בתחום שיפוץ בתי יוקרה. אנו מאמינים כי מוניטין אותו בעל מקצוע צובר במרוצת השנים הולך איתו ואומר לא מעט אודות הפרויקטים אותם הוא עשה וחוג לקוחותיו. כמו כן, כאשר אנחנו עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ו-ותק בתחום אנו יודעים כי מדובר בבעל מקצוע אשר ראה למעשה "הכל" ובעל יכולת לפתור בעיות בצורה יצירתית ותוך כדי תנועה.

תקשיבו לאינטואיציות שלכם – אנו לא ממליצים לכם להישען רק על גבי שיחה טלפונית עם בעל מקצוע טרם הזמנתו לעבודת שיפוץ. אנו ממליצים לכם להיפגש עם בעל המקצוע, להכיר אותו, לשמוע מעט עליו ועל פועלו ולהבין האם אתם רוצים לעבוד איתו. אנו מאמינים גדולים באינטואיציה ואם יש לכם ספק הכי קטן לגבי בעל המקצוע איתו אתם הולכים לעבוד הרי שעדיף לכם לא להתחיל את ההתקשרות מלכתחילה מאחר ואתם תמיד תחפשו "להצדיק" את התחושות שלכם, כמו כן סביר להניח שיש סיבה שהרגשתם את התחושות האלו מלכתחילה.


תיק עבודות – אם אנחנו יורדים לעולם הביגוד אנו רואים כי יש אין ספור מותגים, כל מותג מכוון לקהל יעד מסוים ומדבר בשפה עיצובית אחרת, אם אנחנו מסתכלים על המקבילה בעולם עיצוב הפנים אנו רואים בדיוק את אותו הסיפור. כל בעל מקצוע המתמחה בתחום עיצוב הפנים ושיפוץ בתי יוקרה יש את "השפה העיצובית שלו" אשר צריכה להתכתב גם עם החזון העיצובי שלכם. אנו מציעים לכם לבדוק כבר בשיחה הראשונית עם בעל המקצוע את תיק העבודות שלו על מנת להתרשם, לראות את יכולותיו וסוג העבודה.


כיסוי ביטוחי מלא משלב האפיון ועד גמר העבודה – כאשר אתם עובדים עם בעל מקצוע בעל ותק בתחום סביר להניח שהוא יעניק לכם כיסוי ביטוחי מלא לכל העבודה משלו משלב האפיון ועד גמר העבודה. החיים מלאי הפתעות גם כשאתם עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום לכן חשוב כי יהיה ביטוח לכל העבודה כך שלא תצטרכו להוציא כסף מיותר מהכיס שלכם ועל מנת שתוכלו להימנע מעוגמת נפש עתידית.


המלצות – אנו חיים בעולם דיגיטלי בו ניתן למצוא לא מעט אודות בעל המקצוע באינטרנט, אנו ממליצים לכם לבדוק המלצות וביקורות ברחבי האינטרנט – רשתות חברתיות ודוקטור גוגל. כמו כן, אנו מציעים לכם לבקש לדבר עם כמה מחוג לקוחותיו על מנת לקבל מעט אינדיקציה על פועלו.


מחזיק בכל ההיתרים הרלוונטיים – אנו ממליצים לכם לבדוק כי לבעל המקצוע איתו אתם עובדים יש את כל ההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם. בין האישורים הנפוצים והשכיחים אותם יצטרך בעל מקצוע להמציא עבורכם: אישור עבודה בגובה מטעם משרד העבודה, רשום אצל רשם הקבלנים ופנקס הקבלנים ובעל כל תעודת אחרת המעידה על הניסיון שלו. אף אחד מאיתנו לא רוצה לקחת סיכון ולעבוד עם בעל מקצוע אשר אינו מחזיק בכל ההיתרים הרלוונטיים.

אמרתם שיפוץ דירוץ יוקרה אמרתם: B.I.Projects

אנו מאמינים כי שיפוצי בתי יוקרה הם בגדר מלאכת מחשבת של ממש וכך גם אנשי המקצוע שלנו מתייחסים למלאכה. חברתנו בהנהלתו והנהגתו של איתי בכר הינה בעלת ניסיון של למעלה מ – 15 שנה בעולם האיטום והשיפוץ ונותנת מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת לכל לקוחותיה מן שלב האפיון הראשוני והשלד דרך הכנת התשתיות ועד גמר המלאכה.
האהבה העזה שלנו לאנשים יחד עם הניסיון הכביר לעולם השיפוצים גורם לאלפי לקוחות פרטיים לצד לקוחות עסקיים להפוך אותנו לבחירה הטבעית עבורם. חברתנו עובדת יחד עם בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם – אדריכלים, מעצבים ופקחי בנייה ונותנת ביטוח וכיסוי מלא לאורך כל שלבי העבודה – ככה זה שאתם פשוט בטוחים באיכות העבודה שלכם.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה מאות לקוחות ברחבי הארץ וליהנות משיפוץ בתי יוקרה איכותיים ולא מתפשרים – למה אתם מחכים?