אם הגעתם לכאן סימן שאתם מעוניינים לבצע חיפוי קיר חיצוני לבית שלכם, לרוב שלב זה מתבצע כאחד מן שלבי הגמר של בניית בית חדש ו/או במהלך שיפוץ בנכס. כאשר אנחנו מדברים על חיפוי קירות חוץ אנו רואים לא מעט יתרונות הן אסתטיים והן פונקציונאליים לחלל שלנו. אם אנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי עד לפני מספר שנים אנשים היו מייחסים מלאכה זו רק לשם איטום ושמירה על הבית משם נזקי מזג האוויר אך יחד עם זאת כיום ניתן לראות לא מעט משקי בית בישראל ובעולם מתייחסים אל חיפוי קירות חיצוני כמלאכה הקשורה לעיצוב הפנים של הבית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, החלטנו לעשות לכם סדר בכל מה שקשור לחיפוי קירות חיצוני.

מקסימום הגנה מינימום עבודה: עבודה עם שליכט אקרילי

כאשר אנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי יש מספר לא קטן של חומרים איתם אנו יכולים לעבוד לשם חיפוי הקיר שלנו, אם אתם שואלים אותנו אחד מן שחקני המפתח המובילים ביותר בתחום הינו השליכט האקרילי. שליכט זה הינו למעשה חומר אקרילי המבוסס על גבי מים אשר תפקידו לצפות בצורה טובה ולהגן על קירות החוץ של הבית בצורה טובה ואמינה לאורך זמן. אנו מייחסים לשליכט לא מעט יתרונות אשר הופכים אותו לשחקן מפתח בכל מה שקשור לאיטום קירות חיצוניים:

  • שליכט אקרילי הינו בעל יכולת הידבקות גבוהה לתשתיות קיימות ו/או חומרי איטום אחרים
 
  • עמידות לאורך זמן
 
  • אמין אל מול נזקי מזג האוויר
 
  • חומר גמיש ואלסטי
 
  • שימוש לשם תיקון סדקים, פגמים והסתרת ליקויים שונים במבנה
 

יחד עם זאת עבודה עם שליכט לא מגבילה אתכם כלל בכל הקשור לעיצוב הבית מאחר וניתן למצוא שליכט צבעוני עם מניפה לא קטנה של צבעים אותם תוכלו לבחור עד שתגיעו לצבע המושלם.

חיפוי קירות חיצוני: איך לבחור בעל מקצוע?

אפשר להגיד כי זה החלק הקשה בכל הקשור לעולם החיפויים וכל בחירה שתעשו זה עתה עלולה לשנות את החיים שלכם בחודשים האחרונים ולעשות את ההבדל מעבודה חובבנית ומיותרת לעבודה מקצועית, יעילה ומהירה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להרגיש שהוא לא בטוח בעבודתו של בעל המקצוע, לכן ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר:

  • בעל מוניטין, ניסיון ו-ותק בתחום – אי אפשר להתעלם מזה, כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע לשם ביצוע המלאכה בבית שלנו אנו נחפש אדם בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. אדם בעל מוניטין בתחום צבר אותו לא סתם וסביר להניח שניהל לא מעט פרויקטים ועבד עם חוג גבוה של לקוחות, כמו כן הניסיון וההבנה שלו בתחום נותנות לו את האפשרות לגשת בצורה יצירתית, איכותית ומקצועית גם אל דברים אשר היו נראים לבעלי מקצוע אחרים מעט "מסובכים".
 
  • היתרי עבודה רלוונטים – בדקו כי לבעל המקצוע איתו אתם עובדים יש את כל אישורי העבודה הרלוונטיים לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם – אישור עבודה בגובה מטעם משרד העבודה, רישיון קבלן מורשה ו/או כל תעודה או הסמכה רלוונטית אחרת. כאשר בעל המקצוע מחזיק בהיתרים אלו אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי מדובר בבעל מקצוע בעל ניסיון אשר עושה את כל הדברים לפי הספר.
 
  • כיסוי ביטוחי מלא לאורך כל העבודה – כאשר אתם עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין סביר להניח שהוא מחזיק בכיסוי ביטוחי אשר מכסה עבורכם ועבורו את כל העבודה במקרה של תקלות כאלו ו/או אחרות. לכן בדקו כי אתם מקבלים כיסוי ביטוחי מלא משלב אפיון ועד שלב הגמר.
 
  • אחריות מלאה לעבודה – בעל מקצוע שבטוח באיכות עבודתו יעניק לכם אחריות מלאה לעבודה לתקופת זמן ארוכה, בדקו לפני ההתקשרות עם בעל המקצוע כי אכן תנאים אלו מתקיימים על מנת להבטיח את איכות חייכם גם לאחר העבודה במקרים של בעיות כאלו ו/אחרות.

חיפוי קיר חוץ: מה הם הסיבות?

כמו שכבר הצלחתם להבין מתחילת המאמר, כאשר אנחנו מדברים על חיפוי קיר חוץ אנו מגלים כי ישנם לא מעט יתרונות – הן אסתטיים והן פונקציונאליים והכרחיים. בין הסיבות הפופולריות אנו רואים:

  • מתן מראה אסתטי ומיוחד לבית – חיפוי קיר חוץ נותן לכם את האפשרות לספר את הסיפור שלכם עוד לפני שנכנסים לבית, למעשה כל אדם שעובר ברחוב ו/או מגיע אליכם זה הדבר הראשון אותו הוא רואה. דרך חיפוי קיר חוץ אתם יכולים לשמור על מראה איכותי לאורך זמן.
 
  • עיצוב בהתאמה אישית – עולם החיפויים נעשה כבר מזמן כשחקן מרכזי בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים בישראל ובעולם, למעשה אתם תוכלו לעצב את קירות החוץ שלכם בהתאמה אישית.
 
  • מניעת עובש וטחב – עם הזמן אנו רואים לא מעט היווצרות של עובש וטחב אשר מגיעים אלינו כתוצאה מחיפוי לוקה בקירות חוץ, לרוב אנו נראה לראשונה את אלו מופיעים בחדר השירותים ו/או האמבטיה שלנו מאחר ומדובר בחללים רטובים ולחים. מעבר למראה הלא כל כך סימפטי מדובר בבעיה בריאותית לכל דבר ועניין אשר יכולה אף לסכן את דיירי הבית.
 
  • הגנה על המבנה מפני נזקי מזג האוויר – נזקי מזג האוויר לא פוסחים עלינו וגם אלינו הם יגיעו מתישהו, לכן חשוב שנהיה ערוכים אליהם בצורה נכונה. כאשר אנחנו מבצעים חיפוי קיר חוץ אנו דואגים לעמידות המבנה שלנו בפני נזקי מזג האוויר ובכך ממקסמים את תחושת הביטחון שלנו בבית. לדוגמא, מבנה עם רטיבות גבוהה המחלחלת אל קירות המבנה תגרום בתור התחלה לרטיבות וקילופים ובמקרים מתקדמים אף לקריסה מלאה של הקיר.
 
  • בידוד מפני העולם שבחוץ – הגעתם לבית אחרי יום עבודה קשה, הדבר שאתם הכי רוצים זה להתנתק מן העולם שבחוץ וליהנות בבית שלכם במחיצת האנשים האהובים עליכם. לא מעט פעמים אנו שומעים את כל העולם בחוץ, בין אם מדובר ברעש של רכבים חונים ונוסעים, שכנים שאנחנו מעדיפים לא לשמוע ואת כל שאר הרחש בחש המתקיים בחוץ. לא מעט חומרים איטום עוזרים לנו ליצור בידוד מקסימלי מן העולם שבחוץ ועוזרים לנו ליצור את המחיצה אותה אנו כה רוצים בין העולם שבחוץ לבית.

בוחרים חיפוי קירות חיצוני: בוחרים B.I.Projects

אנו מאמינים כי חיפוי קירות חוץ הם בגדר מלאכת מחשבת של ממש וכך גם יש להתייחס אליהם. חברת B.I.Projects בראשותו של איתי בכר בעלת ניסיון של מעל ל – 15 שנה בכל הקשור לעולם השיפוצים והאיטום ומספקת מעטפת שלמה ללקוחותיה מן שלב השלד, האפיון והכנת התשתית העיצובית ועד איטום מקסימלי ואיכותית יחד עם טיח עמיד וציפוי שליכט צבעוני איכותי.

כל עבודה אצלנו נתפרת בהתאמה אישית ללקוח ונעשית בשילוב עם בעלי מקצוע מהמובילים בתחום (אדריכלים, מעצבים ופקחי בניה), כמו כן כל העבודה נעשית תחת כיסוי ביטוחי מלא לנכס מתחילת הפרויקט ועד סופו יחד עם אחריות מלאה המגיעה בסוף הפרויקט – ככה זה שאתם בטוחים באיכות העבודה שלכם.

אנו מזמינים אתכם להצטרף עוד היום אל חוג לקוחותינו המונה מאות לקוחות ברחבי הארץ וליהנות מאיטום קירות חיצוני איכותי, זה הזמן שלכם לבחור נכון – בחרו B.I.Projects

לשם ביצוע המלאכה שלכם. חשוב לציין כי כל חלל הוא לגופו ואותו בעל מקצוע ידאג להתאים את אמצעי האיטום הרלוונטי אל החלל הרלוונטי.

חברת B.I.Projects מתמחה באיטום חללים:

חברת B.I.Projects הינה חברת בוטיק הנמצאת בניהולו של איתי בכר. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות והמתקדמות  ביותר בארץ אשר שמה דגם על שירות איכותי ומוביל, איטום מתקדם, עבודה אל מול מספר בעלי מקצוע ובצמוד למשרדי אדריכלים ופקחי בניה וכל זאת על מנת להבטיח לכם עבודה איכותית.

 כמו כן, כל העבודה מתבצעת עם כל ההיתרים והרשיונות הרלוונטיים יחד עם כיסוי ביטוחי מלא לאתר העבודה משלב האפיון ועד סוף הפרויקט. אנחנו מזמינים אתכם לבחור נכון – בחרו !B.I.Projects

מחכים לשיחה!